، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرای من

یک قرار حتمی حتمی...

1393/5/17 15:18
نویسنده : صفورا
343 بازدید
اشتراک گذاری

 


مژده ای دل که مسیحا نفسی می‏ آید           که ز انفاس خوشش بوی کسی می‏ آید

ز غم هجر مکن ناله و فریاد که من               زده ‏ام فالی و فریاد رسی می ‏آید

 دختر ماهم امروز جمعه است  توی یکی از این جمعه ها قراره  همه اونهایی که بی قرارن آروم بشن  قراره دنیا بفهمه حق چیه،دختر گلم توضیح بیشتر نمی دم تا خودت بری دنبالش ،فقط بها ر زندگی من،بدون که باید از اهلش بپرسی... باید

واما یه خونه ای را میشناسم  جمعه که میشه یه  بنر خوشگل داره میزنه  سر در خونش  که روش نوشته السلام علیک یا صاحب الزمان،کوچه را آب وجارو میکنه  شمع دونی ها رو میچینه دور حیات چراغا ی ریزی  که دور بنر زده شده روشن میکنه....

یعنی  اینکه من  منتظرم تا تو بیایی  من آب وجارو میکنم  تا قدمت را رو ی  آب پاک بذاری  مامان  دلم میخواد مثل اسم فامیلت  منتظرالقائم باشی

 

صبح بى تو رنگ بعد از ظهر يک آدينه دارد

بى تو حتي مهربانى حالتى از کينه دارد

بى تو مي گويند تعطيل است کار عشقبازي

عشق اما کى خبر از شنبه و آدينه دارد

جغد بر ويرانه مي خواند به انکار تو، اما

خاک اين ويرانه ها بويى از آن گنجينه دارد

خواستم از رنجش دوري بگويم يادم آمد

عشق با آزار خويشاوندى ديرينه دارد

روى آنم نيست تا در آرزو دستى برآرم

اى خوش آن دستى که رنگ آبرو از پينه دارد

در هواى عاشقان پر مى کشد با بيقراري

آن کبوتر چاهى زخمي که او در سينه دارد

ناگهان قفل بزرگ تيرگى را مى گشايد

آنکه در دستش کليد شهر پر آيينه دارد

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان یسنا
17 مرداد 93 16:02
عالی بود اشکم دراومد
گهواره
17 مرداد 93 19:49
احسنت به تربیت مهدوی با یک مادر مهدوی.... عالی بود....
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله گلهامون برای گلباران قدومش ثمربده
مامان گلشن
18 مرداد 93 12:09
سلام انشاالله درسایه ی عنایات حضرت حجت مویدباشید به ما سربزنید
صفورا
پاسخ
انشاالله گل باغ زندگی شماهم حتما خدمت میرسیم