، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

نازنین زهرای من

....بابا شدم....

1393/5/19 0:27
نویسنده : صفورا
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلامniniweblog.com

.....نگام میکنی  سکوتمتنظراونقدر بهم زل میزنی زیبامتنظرکه ناچار میشم  لبخند ملیحی تحویلت  بدم.خندونک..بازم... متنظردوباره ...متنظر.با لحن آرومی میپرسی  تو بابا شدی؟؟؟هیپنوتیزم.تعجب...هاج وواج  نگات میکنم تعجبومیگم نه دخترم من مامانم .niniweblog.com....دلهره ای به جونم میافته که خدایا نکنه  بچم چیزیش شده ؟غمگینکچلدوباره میپرسی  ومن همون جوابو بهت میدم...دیگه واقعا دارم نگران  میشم غمناک....بازم بهم زل میزنی ومیگی تو هم بابا شدی ...آخه سبیل داری.قه قههقه قههقه قهه.........بدون اینکه دیگه مکث کنم دستمو پشت لبم میذارم ومیرم جلو ی آینه واااااااااااای خجالت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آیسان
19 مرداد 93 13:18
سلام مرسی از حضورت شما هم لینکی
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم ممنون اومدی
مامان زهرا
19 مرداد 93 18:21
چه بانمک
صفورا
پاسخ
سلام ممنون نقل مجلس ما شده حرف این خانمازاینکه به ماسرزدی ممنون
گهواره
21 مرداد 93 15:37
امان از این نکته سنجیه بچه ها!
صفورا
پاسخ
ماجراهایی داریم با این دردونه