، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نازنین زهرای من

پیش به سوی فردا

1393/5/21 15:41
نویسنده : صفورا
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبونم بغل

دارم باهات انگلیسی کار میکنم وبازبون شیرین ودوست داشتنیت کلمه ها رو ادا میکنیniniweblog.com زیبامحبت

نازنینم تلاش میکنم برات ،تلاش کن برای خودت ،عزیز مامان آرزو دارم  بهترین مراتب علمی را داشته باشی شکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (53) ولی از اون مهمتر آرزوم داشتن اخلاق نیکو وایمان زیبا توی زندگیته محبتآرام،دردونه من عامل باش به علمت ،پسندیده باش توی اخلاقت ....

واما کلمه هایی که به زیباترین شکل ممکن ادا میکنیشکلک-متن.shabhayetanhayi (46)

پاfoot

دستhand

آبیblue

گربهcat

ماکارونیspagetti

سیبapple

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان و بابا
21 مرداد 93 15:54
سلام من حديث هستم دختر چهار ماهه ني ني خوشگلي و شيطون بلا.... من تازه وبلاگ باز كردم به من سر بزنيد منتظرتونم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
صفورا
پاسخ
حتما حدیث گلم
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:56
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
صفورا
پاسخ
فوق العاده زیبا بود مرسی
ساناز
21 مرداد 93 16:23
ممنون خواهش
مامان زهرا
21 مرداد 93 19:51
آفرین به شما مامان سخت گوش انشاءالله موفق باشید
صفورا
پاسخ
ممنون زینب بانو
مامان مهراد
22 مرداد 93 13:47
سلام ... وبلاگ خیلی زیبا و پر محتوایی دارین.... خدا نازنین دخترتون روبحق صاحب اسمش براتون حفظ کنه.....
صفورا
پاسخ
ممنون بانو
مامان مهراد
22 مرداد 93 13:51
راستی اگه دوست داشتی پیغام بده تبادل لینک کنیم... دخمری شما 6 روز از پسر من بزرگتره. با اجازه بزرگترها؟؟؟؟حتما .....بله اتفاقا منم به این نکته دقت کرده بودم....هردوشون 91اونم ازنوع خردادیش...ببببببله