، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

نازنین زهرای من

ورود واژه جدید

1393/6/6 3:12
نویسنده : صفورا
466 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با بابا بردیمت پارک ...پارک همیشگی....اسمشو نمیدونم متفکرتوی جردنه ...دنجهعینک  واسه همین میریم ...اما اصل مطلب ....کلی بازی کردیniniweblog.com ..تاب ،سرسره ،نه یه بار یا دو بار حسابش از دستمون در رفت ....حتی به وسایل ورزشی هم رحم نکردی ...خسته شدیم ...تو نه ..من وبابا....میگیم خوب بریم دیگه ....میگی جون من نریم تعجب...فک کن جون من ....قه قهه

جونت سلامت ناز بانوی من ...جونت سلامت .....باشه  یه کم دیگم بازی کن

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

گهواره
8 شهریور 93 1:57
عزییییییزم!
صفورا
پاسخ
گهواره
8 شهریور 93 1:59
پس دخترک شمام روضه میگیره؟؟؟ مثل زینبیه ماااا!!!! با این تفاوت که دخترک خونه ی ما فعلا نمیتونه اعلام کنه که روره س! وگرنه من مبخورمش!
صفورا
پاسخ
آخه مشکل اینه که سحری وافطارم نمیخوره بچم به شدت روزس