، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

نازنین زهرای من

خندوانه...

1393/6/6 13:23
نویسنده : صفورا
524 بازدید
اشتراک گذاری

داری نقاشی میکشی اونقدر قشنگ که  گاهی مدتها محو حرکت دستات میشم خیال باطل...چشم ..گوش...شکم...دمه(دکمه)....دستای کشیده وپاها....انگشتهای گرد ....کفشهای گرد....ابرو....یه دهن خندون.....ابروهای کمونی.....میگم چی میکشی؟ ....میگی خندوانه.شکلک-متن.shabhayetanhayi (19)....ادامه میدی...آخه من خندوانه را خیلی دوست دارم.شکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (59)....

راستی جدیدا مورچه میکشی با یه عالمه پا.6.gif....لاکپشت میکشی با یه لاک بزرگ ودایره های توش....

درآینده نزدیک عکس شاهکارات میاد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهراد
7 شهریور 93 20:10
سلام الهی من قربون نازنین خانوم باهوش بشم. خیلی خوبه که ماشاله تو این سن نقاشی های با مفهوم میکشی گل خانومی..... مامانی براش اسفند دود کن فکر کنم یه هنرمند خیلی بزرگ بشه دخمری جون. می بوسمت نازنین زهرا جون
صفورا
پاسخ
سلام خانم گل ممنون یه دنیا ممنون از لطفت آخه نازنین زهرای من کچلم کرده از بس میگه واسم نقاشی بکش باور کن هر موقع خسته از کارمیشینم یا دفترشو میاره ...یا عروسکاشو که من جاهاشون حرف بزنم...خلاصه یه کلاس کاملا خصوصی وانشاالله خدا مهراد زیبای شما رو حفظ کنه وپراز آینده شیرین