، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرای من

چند تادعای قرآنی برای مامانا

1393/6/7 19:27
نویسنده : صفورا
372 بازدید
اشتراک گذاری

خواست هر پدر مادری خیر خواهی برای بچشه چه بهتر که این خواست از خدایی باشه که بی منت اجابت میکنه

دقت کنید در این آیه ها همه چیز خواسته شده

این آیه ها راتوی مدرسه مامانا دیدم

                              

 

رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماما

 پروردگارا! همسران و فرزندانمان مایه روشنى چشم ما قرار ده، و ما را براى پرهیزگاران پیشوا گردان.

****

 

رَبِّ هَبْ لی‏ مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء

 خداوندا از طرف خود، فرزند پاکیزه‌‏اى به من عطا فرما که تو درخواست را مى‌‏شنوى.

****

رَبِّ اجْعَلْنی‏ مُقیمَ الصَّلاةِ وَ مِنْ ذُرِّیَّتی‏ رَبَّنا وَ تَقَبَّلْ دُعاء

 اى پروردگار من، مرا و فرزندان مرا برپاى‌‏‌دارندگان نماز گردان. اى پروردگار ما، دعاى مرا بپذیر.

****

رَبِّ أَوْزِعْنی‏ أَنْ أَشْکُرَ نِعْمَتَکَ الَّتی‏ أَنْعَمْتَ عَلَیَّ وَ عَلى‏ والِدَیَّ وَ أَنْ أَعْمَلَ صالِحاً تَرْضاهُ وَ أَصْلِحْ لی‏ فی

ذُرِّیَّتی‏ إِنِّی تُبْتُ إِلَیْکَ وَ إِنِّی مِنَ الْمُسْلِمین

 اى پروردگار من، به من بیاموز تا شکر نعمتى که بر من و بر پدر و مادرم ارزانى داشته‌‏اى به جاى آرم. کارى

شایسته کنم که تو از آن خشنود شوى و فرزندانم را براى من صالح گردان. من به تو بازگشتم و از تسلیم ‏شدگانم.

****

 

رَبَّنا وَ اجْعَلْنا مُسْلِمَیْنِ لَکَ وَ مِنْ ذُرِّیَّتِنا أُمَّةً مُسْلِمَةً لَکَ وَ أَرِنا مَناسِکَنا وَ تُبْ عَلَیْنا إِنَّکَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحیم

 پروردگارا، ما را تسلیم (فرمان) خود قرار ده، و از فرزندان ما نیز امتى تسلیم خود (پدید آر) و اعمال عبادى ما را (از

حج و قربانى‌‏ها و جاهاى قربانى) به ما نشان ده و بر ما عطف توجه کن، که تویى که بسیار عطوف و توبه‌‏پذیر و

مهربانى.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهراد
7 شهریور 93 22:12
چه دعاهای زیبایی... امیدوارم برای همه مون محقق بشه از جمله شماو گل دختر نازت
صفورا
پاسخ
وهمینطور برای شاه پسر شما
مامان علیرضا و حسین
8 شهریور 93 5:43
ممنون خانومی که قدم رنجه کرده بودین. خدا گل دخترتو نگه داره. کمی از حرفاشو و کاراشو خوندم دلم غنج رفت. پسرای ما این سن که بودند هنوز حرف نمی زدن!!
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم لذت بردم دختری همه چی میگه ولی کنارش باید یه مترجم باشهدر ضمن باریک الله به شما مادر سحر خیز ساعت 5:43 صبح کامنت گذاشتین
مریم مامان دونه برفی
10 شهریور 93 9:03
پس شما هم شاگرد مدرسه ای هستین ؟ از آشنائیتون خوشحالم همکلاسی ..
صفورا
پاسخ
اجازه......ببببببببببببله ممنون همچنین من