، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

نازنین زهرای من

مهمان عزیز عزیز.....

1393/6/9 10:16
نویسنده : صفورا
649 بازدید
اشتراک گذاری

با عروسکش  مشغول بازیه...آنقدر گرم که حواسش نیست من یک متری اون نشستم ونگاش میکنم....عزیز دلم اینجا بشین،دهنتو باز کن بهت غذا بدم....داره به عروسکش میگه ....نگاهی میندازه به کلاه قرمزی که کنارش نشسته وزل زده بهش  میگه ..میبینی ؟این دختر منه ،ببین چه نازه،اسمش موطلاییه ،منم اسمم نازنین زهراست....جاروی اسباب بازیشو بر میداره وبا ژست خاصی جارو میزنه ...مثل اینکه کلاه قرمزی آشغال ریخته روی فرش صداشو میبره بالا ومیگه اینجا را جارو زدم چیزی نریزدیگه ......یه کم بعد بغلش میکنه ،بوسش میکنه نازش میکنه .....یه لحظه خنده از روی لبم محو میشه چقدر مثل من  داره حرف میزنه مثل من داره رفتار میکنه دست وپامو گم میکنم....به خودم نگا میکنم لباسام مرتبه؟موهام چی؟چطوری با همسایه رفتار میکنم؟خدای من آخرین باری که رفتیم مسجد کی بود؟....حواست هست خیلی وقته توی دستات قرآن ندیده؟وای اذان که میگه حواسم به پختن غذای شبه بیشتر ...کجا من چه رفتاراشتباهی  کردم که دختری ضبط کرده؟....تا کی فرصت دارم خوب را از بد نشونش بدم ؟….اصلا کی یاد گرفت چطوری باید باشه؟.....کی دیگه اونی میشه که باید ؟....بله من توی خونم یه مهمون عزیز عزیز رودر بایستی دار دارم که باید شش دونگ حواسم بهش باشه ....حتی چیدن سفره ...مرتب کردن خونه ....چه برسه به نگاهم ...گوشم .....یا حتی قلبم ...اون همه چیزو با دقت تموم میبینه.....خدایا تو دریاب بنده ضعیفتو....خدایا رحم کن به دردانه من برای وقتی که دیگه تنها من نیستم که بهم نگاه کنه ومن خوب وبدو بهش نشون بدم....خدایا سپردمش به امان تو از حالا تا همیشه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهراد
9 شهریور 93 13:58
خصوصی داری گلم
صفورا
پاسخ
ممنون که منو قابل دونستی بهت سر میزنم خانمی
مریم مامان دونه برفی
10 شهریور 93 8:59
وااااااای عزیزم چقدر قشنگ و با احساس نوشتی .. تلنگر خوبی بود .. خیلی ساده زیباو روان و البته تاثییر گذار .. . . با هم به ما سر بزن ...لینک شدین.
صفورا
پاسخ
ممنون خانم گل ...از اینکه اومدی پیشمون یه دنیا ممنون...شما هم لینک شدین
آشنا
10 شهریور 93 13:09
پس ما چرا تو لینک دوستاتون نیستیم؟;-) واااااای شما صفورای خودمونی یا صفورای خودشون؟ ینی زندایی خاله؟
صفورا
پاسخ
سلام فکر کنم صفورای خودشون باشم آخه یه راهنمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زکریا
11 شهریور 93 22:41
بلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله حتی از کامپیوتر هم سریع تر و دقیق تر باید همیشه دوربین مخفی چشماشونو ببینیم و مواظب باشیم
صفورا
پاسخ
اکثر وقتا اونا مواظب ما هستن بعد ما مواظبین چون مواظبمونن