، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نازنین زهرای من

من وتو ووبلاگها

1393/6/9 13:24
نویسنده : صفورا
378 بازدید
اشتراک گذاری

به وبلاگهای مورد علاقه ام سر میزنم  اکثر اوقات لذت میبرم ...خیلی مواقع می آموزم...  گاهی وب ها کپی دیگری است  یا شایداین اصل ودیگری کپی ...جوان تر که بودم دست به قلمم بد نبود گاهی وسوسه میشوم جو را ادبی کنم ....اما وبلاگ من به اندازه بچگی کردن دردانه ام قرار است گاهی  بچگی کند وگاهی به اندازه تجربه کم مادری من مادری ...دلم میخواهد بیشتر از اینکه دیگران  به به بگویند وگاهی اه اه ...بعدها دخترم با مرور آن در هر سنی از زندگیش سیر کند به عالم بچگی  ولذت ببرد ...بعدها انشاالله نوجوانی وبعدترها انشاالله جوانی واگر خواست ادامه دهد... البته کنار آن هم صحبتی با جمع سایر مادرها برایم لذت بخشه ... همین 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهراد
9 شهریور 93 13:56
من هم از هم صحبتی با شما نهایت لذت رو میبرم..... ان شاله که نازنین زهرا گل هم درآینده در خوندن این وب به داشتن مادری مثل شما افتخار خواهد کرد و کلی لذت خواهد برد. مطمئن باش گلم
صفورا
پاسخ
ممنون خانم گل هم صحبتی با شما کمک بزرگیه برا منه تازه کار،تموم آرزوهای خوب برای شما وگل پسرتون
محب الحسيني
9 شهریور 93 16:53
سلام دعا مي كنم همه مادران خوب.مثل شما. در تربيت فرزندانشون موفق باشن ممنون از حضور زيباتون
صفورا
پاسخ
سلام ممنون از دعای قشنگتون واز اینکه به ما سرزدین
مامان محمد مهدي (مرضيه)
10 شهریور 93 12:16
سلام خدا دخترتون رو حفظ كنه براتون زحمت كشيديد به وبلاگمون سر زديد
صفورا
پاسخ
ممنون بانو خوش اومدی
مهدیه
11 شهریور 93 11:53
سلام کجا؟؟؟؟ ما تازه اومدیم امیدوارم ادامه بدین و دوستای خوبی برای هم بشیم!
صفورا
پاسخ
سلام نه خانمی منظورم حالا رفتن نبود شاید وقتی دخمری بزرگتر شدممنون که اومدی با افتخار وکمال میل