، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

نازنین زهرای من

تب داری....

1393/6/11 10:36
نویسنده : صفورا
435 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 3 صبح سنسورهای مادرانه ام فعال شد دستمو به پیشونیت زدم ...لبمو....بببببله ...حدود1درجه تب داریشکلک-متن.shabhayetanhayi (50)....مثل فنر از جام بلند میشم...نه بلندم میکنه ...کی یا چی نمی دونم....فکر میکنم همون نیروی مادرانس....5میلی لیتر استامینوفن میکشم توی قطره چکونشکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (25)  ....از سر وصدای من یا شاید نهیب تب بلندشدی نشستی...با یه کم اجبار وکمی چاشنی قربون صدقه ویه ناله کوتاه میخوری وبعدش که طعم تلخش مزاجتو آزار میده میزنی زیر گریه(فقط یه کم)شکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (44)....آب ولرم میارم وپاشویت میکنم....هر بار که دست وصورتتومیشورم میگی مرسی شکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (59)...دست راست ...مرسیشکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (59) ..چپ ...مرسی شکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (59)...پا...مرسیشکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (59)...صورت....

کاری به اینکه لغتش مال اجنبیه ندارم ...(که حالا دیگه طبق کپی رایت شده مونتاژ ایران ،اصلا تلفظش تحت ویندوز ایرانی قرار گرفته وشده مال خودمون)

ولی به جانم میشینه ودرست عین 700 باری که میگی  مرسی ،جواب میدم :خواهش میکنم...

یادم به دعای نورمیافته ،(که یه بار سر فرصت ماجرای جالبه این نوشته چاپی دعای نورو برات میگم) چند باری میخونم .....میخوابی ......

بسم الله الرحمان الرحیم

بسم الله النور بسم الله نورالنور.......


پ.ن:بادیدن  ماجرای سخت دارو خوردنت ومرسی گفتنت بابت پاشویه کردن ....یاد رابطه خداوبنده میافتم ...بعضی چیزا خیره ما شر میدونیم ومقاومت میکنیم و...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ツ دختربهاری
11 شهریور 93 10:55
_____________________¶¶ ____________________¶¶¶¶ ____________________¶¶¶ ___________________¶¶ ___________________¶ ___________________¶ ___________________¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_______¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶_______¶¶¶¶_____________¶¶¶___¶¶¶¶_______¶¶ ___________¶¶__________¶¶_____¶¶_¶¶___________¶ __________¶¶___________¶¶¶_____¶¶_____________¶ __________¶_____________¶¶¶____¶¶____________¶¶ _________¶¶____¶¶________¶¶____¶¶___________¶¶ _________¶¶____¶¶¶_____________¶¶__________¶¶ __________¶¶____¶¶¶____¶¶_____¶¶__________¶¶ ___________¶¶_________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶______________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶_______¶¶_______¶¶¶ __¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶_________¶ _¶¶_________________¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶_________¶ _¶_________________¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶ _¶¶________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶____________¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶ ______________¶¶______¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ______________¶_________¶¶¶________¶¶¶ _____________¶¶________¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶________¶¶________¶¶¶¶¶¶ ____________¶______¶¶¶_____________¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶ من آپم حتما بهم سربزن اگه باتبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن
صفورا
پاسخ
بله با کمال میل
مامان مهراد
11 شهریور 93 11:25
سلام.بلا بدور باشه. ان شاله که چیزی نیست و داره دندون در میاره. نگران نباش و براش صدقه بده .... آخه خیلی شیرین زبون شده منتظر شنیدن خبر سلامتی دخمری هستم.
صفورا
پاسخ
سلام خانم گل ممنون بله به خاطر دندوناشه بیشتر تبش تا وقتی استامینوفن میخوره پایین میاد اما دوباره... ممنون التماس دعا
مامان قندعسل
11 شهریور 93 15:55
آخی انشااله که زودتر خوب بشه.پسر منم چهار روز تب داشت .انشااشله همه بچه ها همیشه سالم باشن
صفورا
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدین انشاالله
مامانی
11 شهریور 93 22:12
سلام مامانی من با افتخار شما رو لینک کردم ان شاالله دوستای خوبی برای هم باشیم
صفورا
پاسخ
بااحترام وباخرسندی خوش اومدین به وبلاگ من وشما هم لینک
مامان زکریا
11 شهریور 93 22:37
سلام چه مادرانه های مقدسی به جانم نشست ان شالله خبر سلامتی گل بانو رو زودتر بهمون بدید
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم لطف دارین شما منت گذاشتین تشریف آوردین التماس دعا گل بانو هنوز مریضه
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 9:37
ای جان امیدوارم الان بهترشده باشه .. همون حسی که شما روبیدارکرد ساعت 4 صبح امروز من رو هم بیدار کرد و دیدم جای پسرم خیسه چون دیشب هوا سرد بود بعد از چند ماه توجاش خیس کرده بود ...خیلی دلم براش سوخت که تو جای خیس خوابیده ....
صفورا
پاسخ
ممنون .................آخی پسر کوچولوی ناز نازی......همچین وقتا آدم دلش میسوزه واسه نی نی
مامان گلشن
12 شهریور 93 11:38
سلام نازنین زهراجان ما باشنیدن این خبر کلی نارا حت شدیم انشاالله زودتر خوب بشی تا این ناراحتی ها به خوشحالی تبدیل بشه
صفورا
پاسخ
ممنون گلشن جونی دعا کنید زود خوب بشه
یاسمن (سه شنبه ها)
13 شهریور 93 19:39
سلام مامان زهرای عزیز من هر روز خودمو یه پله نزدیک تر به مادر شدن میبینم برای همین همیشه با این نوشته های مادرانه دوستام ذوق میکنم ، ذره ذره حرفهاتون رو درک و احساس میکنم البته خوب قسمتیش برمیگرده به دورانی که خواهر کوچیکم رو بزرگ کردم ولی در کل ، این همه حس قشنگ و مادرانه منو بیشتر تشویق به مامان شدن میکنه ولی احساس میکنم هنوز خودم خیلی چیزها هست که باید تو خودم جستجوشون کنم ، باید بگردم و خود واقعیم رو پیدا کنم ، اونی که خدا دوست داره مرسی از نوشته های قشنگت ، مخصوصا اون پست بالا
صفورا
پاسخ
سلام ممنون که مهمان ما شدی وخواهش میشه به خاطر نظر لطفت خانم بچه که بیاد حس هایی توی خودت پیدا میکنی که قبلا نداشتی همون حرف مامانا که میگفتن تا مامان نشی نمیدونی چی میگمپس مامان شو تا همه بچه های عالم بشن بچه خودت
مامان زکریا
13 شهریور 93 21:52
آرزو دارم : که خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند شب سیاهت نکند و تو را از دل آن کس که تبش در تن توست ، هیچ گاه جدایت نکند ...
صفورا
پاسخ
ممنون مامان خوب از ارزوی زیباتون دردونه من همچنان تب داره التماس دعا راستی من با مامان گلشن که فکر میکنم آبجیتون باشه هم آشنا شدم وبه وبش سر زدم
پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
18 شهریور 93 14:51
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خریــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....