، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

نازنین زهرای من

گفتم تا جا نمونه

1393/7/3 0:34
نویسنده : صفورا
447 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یاد آمنه بیگم وحاج تقی افتادم

مادر بزرگ وپدر بزرگ پدری  من

وقتی تو هنوز نبودی رفتن ،اون موقع حتی بابایی هم نبود،

هر موقع یادشون میکنم ،ایمان میارم به اینکه خوبی هیچ وقت گم نمیشه...نور به قبرشون بباره

به مخم فشار میارم ببینم جایی از دستشون دلگیر شدم ؟پیدا نمیکنم .......نمیشه ،امکان نداره منزه بوده باشن از بدی ،ولی محبتشون اونقدر زیاد وصادقانه بود که هر آنچه ازشون مونده یاد نیکه .......

واما اینو گفتم تا دنبالش 2 تا چیزو بگم،دومیشو اول میگم اگه بعد از صد وبیست سال ،دور ازجون مامان پیشت نبود هر از گاهی یادش کن وروحمو شاد کن

واما اولیش دختر گل مبنای زندگیتو بذار بر پایه خوب بودن ،نه اینکه اگه خوبی دیدی خوبی کنیا ،نه...خوبی کن اگه حتی خوبی ندیدی ....

میبینی ترسیدم بگم حتی اگه بدی دیدی...امان از این حس مادرانه که توی درد ودل مادر دختری هم سرک میکشه ...

گفته بودم با یاد کردن من روحمو شاد کن ...تبصره داره :خوووووووووب باش تا.....


راستی سراغ این پست که میای واسشون یه گل صلوات هدیه بفرست

پ ن:مادر بزرگ وپدر بزرگ مادریم در قید حیاتن واونها هم دوست داشتنی ومهربون

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامانِ بهار
3 مهر 93 9:19
خدا رحمتشون کنه . ان شالله شما هم همیشه سایه تون بالاسر دخترتون باشه عزیزم.
صفورا
پاسخ
به قول آمنه بیگم خدا همه اسیران خاکو بیامرزه...وهمه رفتگان شما را...
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مهر 93 10:24
عزیزم همیشه سایه پر مهرتون بر سر خانواده گلتون باشه
صفورا
پاسخ
همیشه.....ان شاالله شما هم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مهر 93 10:25
خدا بیامرزدشون و نگهدار مادر بزرگ و پدر بزرگ گرامیتون باشه
صفورا
پاسخ
ممنون مامان مهربون
مامان مهراد
5 مهر 93 1:03
خدا رفتگانت رو بیامرزه..... و پدر و مادر بزرگ مادریت رو هم برات نگه داره واقعا خوبی که در جواب خوبی باشه بی ارزشه و وظیفه است..... یه بده بستون حساب میشه. اونی ارزش داره که خود جوش باشهوو ولی خوب خدایی خیلی سخته و دل خیلی بزرگی می خواد...
صفورا
پاسخ
خدا همه اسیران خاکو بیامرزه...............بله ....ما که خواستیم باشیم نشدبه دختری میگیم شاید شد
ترنم
5 مهر 93 8:52
خدا رحمتشون کنه و خدا دخترتو برات نگه داره
صفورا
پاسخ
مامانی وبابایی
6 مهر 93 17:51
نور به قبرشون بباره خدا رحمتشون کنه من رمز ندارم اگه صلا ح میدونید رمز رو به منم بدید عزیزم
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم من فقط این مطلب را رمز گذاشتم وبه هیچ کس هم ندادم نه خدای نکرده به خاطر عدم اطمینان چون مطلبش خیلی خاص نیست ولی مطمئنا باعث افتخارمه اولین پست با رمز عمومی را به شما بدم وکسی مثل شما اونو بخونه ونظر بده
مامان محمد رادین
6 مهر 93 19:16
سلام دوست عزیزم ما هنوز وقت نکردیم عکس سربازمون رو بذاریم. ایشالا تو اولین فرصت میذاریم. راستی ما با اجازه لینکتون کردیم
صفورا
پاسخ
بذارین ما عکس دامادو ببینیم دیگه ما هم باافتخار لینکتون کردیم
گهواره
7 مهر 93 1:16
خدا میبیند...( ایت الله بهجت) همین و بس...
صفورا
پاسخ
کوتاه مختصر ومثل همیشه عالی
بابا و مامان
7 مهر 93 17:05
مادر
12 مهر 93 8:48
سلام عزیزم احساس کردم حرف هایی رو میزنید که این روزا دیگه خیلی کم درموردش صحبت میشه ! چقدر خوب بودن و تاکید به خوب بودن بین ما کم شده، امیدوارم فرزندتون بهترین باشه در نزد خدا
صفورا
پاسخ
سلام ممنون مادر مهربون اما ای کاش یه نشونی از خودتون میذاشتین تا بهتون سر میزدیم
مامان گلشن
15 مهر 93 8:11
خیلی ممنون که اینقدر زیبا مینویسی من از خوندن مطالب وب شما لذت میبرم
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم...خجالتمون ندین .....دخمرها رو از طرف من ببوسین
مریم مامان دونه برفی
15 مهر 93 11:16
اللهم صل علی محمد و ال محمد. خدا وند رفتگان ما و شما و همه اسیران خاک رو رحمت کنه ..
صفورا
پاسخ
ممنون خدا رفتگان شما راهم مورد لطف ومغفرت خودش قرار بده
مامان زکریا
16 مهر 93 21:22
هم نصیحت و وصیت زیبایی نمودید و هم شیوا خدا عمر با برکت و با عزت نصیبتان کند . ان شالله
صفورا
پاسخ
ان شاالله با شمای دوست وچیزیه که واقعا دلم میخواد این طورباشم وباشه.....