، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نازنین زهرای من

این الرجبیون

1394/1/30 21:21
نویسنده : صفورا
746 بازدید
اشتراک گذاری

این الرجبیون

عاشق ماه رجبم ...کاش این ماه هم عاشق من میشد

دوستان گلم این ماه پربرکت مبارک همتون باشه

التماس دعا

بعدا نوشت:دردانه من هم برکت این ماهه دقیق 13رجب سال 91 دردانه من به دنیا اومد یه جورایی تولد قمری پرنسس من هم هست در واقع  روز پدر، من یه هدیه نفیس به ابن نازنین دادم(این طور همسر فهیمیم منزیبا).....پری زاد من تولدت مبارکجشن

وعقد من وحاجی هم توی این ماه اتفاق افتاد....جناب همسر این اتفاق مبارک را هم به شما وهم به خودم تبریک میگم...با لپ گلی میگم:آی لاو یوخجالت

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

فاطمه ی محمد
30 فروردین 94 22:03
به نام خدا سلامــــــــــــــــــــــــــ دل به دل راه داررررررررررررره صفـــــــــــــــورا جان
صفورا
پاسخ
ای کاش ...چه رویای شیرینی
مامان لیلا
31 فروردین 94 0:42
ماه زیبای تولد دخترگلتون رو که دقیقا با تولد پسر من یکیه ( البته با یه سال تفاوت) تبریک میگم. انشاءالله که هر دو تاشون از شیعیان واقعی مولا علی ( علیه السلام) باشن.
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاالله دراین شب های عزیز التماس دعای فراوان
مامان ریحانه
31 فروردین 94 11:21
مبارک باشه حلول این ماه بر شما و مبارک باشه تولد شیرین ترین اتفاق زندگیت نازنین زهرای زیبا و مبارک باشه سالروز یکی شدن قلبهایتان
صفورا
پاسخ
ممنون مامان ریحانه عزیز ان شاالله برشما هم بانو
گهواره
31 فروردین 94 15:47
چه عیدیه قشنگی امیرالمونین بهتون داده! تولد شمسیه زینب خانه ی ما هم درروز پدره! وتولد قمریه دخترک فردای تولد حضرت زهرا... عقدتون تا ابد آسمانی و نورانی و امام زمانی ان شالله...
صفورا
پاسخ
بببببببببله تاابد مدیون آقا علی (ع)هستیم بابت این هدیه زیبا...ممنون خاتون...انشاالله تولد زینب بانو پربرکت ...عمرش دراز وباعزت ...پس زینب جان هم هدیه خانم فاطمه زهرا ست
ثریا
3 اردیبهشت 94 16:32
سلام خانم ،عیدتون مبارک ،یادی از ما نمی کنید ،اگه یه مدت کاری واسه آدم پیش بیاد نتونه به کسی سر بزنه باید فراموش بشه
صفورا
پاسخ
سلااااااااام مامان گل ما مخلص همه ماماناییم من جمله شما
مامان نازنین جون
7 اردیبهشت 94 9:25
سلام عیدتون مبارک تولد نازنین زهرا(البته قمری)هم مبارک باشه انشاا.. که زیر سایه ی پدر و مادر و در پناه امیر المومنین (ع)بزرگ بشه
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم ...سال نوشما هم مبارک......ممنون از دعای قشنگتون
مامان گلشن
7 اردیبهشت 94 18:54
به به خواهر این ماه پر فضیلت رو به شما هم تبریک میگم ...و چقدر خوب که تمام مراسمات مهم و به یاد موندنی شما هم در این ماه عزیز اتفاق افتاده
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان زهرا
10 اردیبهشت 94 6:18
سلام ایام مبارک ماه رجب و اتفاقات خوب اون برای شما رو تبریک میگم
صفورا
پاسخ
ممنون گلم...برای شما هم پربرکت
مامان مهراد
4 خرداد 94 8:51
سلام صفورا جون. مهراد توی جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده. میشه لطف کنی و کد 40 رو به 1000891010 پیامک کنی تا تعداد رای هامون بره بالا . خیلی خیلی ممنون
صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ...چشم مامان مهراد زیبا روچه عدد مبارکی ..انشاالله رای بیاره
مامان زکریا
8 خرداد 94 11:17
سلااااااااااااام پس واقعا خیر و برکت ماه رجب شامل حالتون شده بانو مبارککککککک باشه این همه اتفاق فرخنده
صفورا
پاسخ
سلاااام بر ستاره سهیل وبلاگ ما...کجایی خانمببببببببله ماه رجب ماهه....برای شما هم کربلایی بانو
مامان ریحانه
11 خرداد 94 10:57
عزیزم خصوصی
صفورا
پاسخ
خدمت رسیدم
مامان بانو
12 خرداد 94 0:25
راستی برای ازپوشک گرفتن هرچی بلدی بگو