، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

نازنین زهرای من

بزرگ زن کوچک

1394/7/21 10:41
نویسنده : صفورا
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

عرضم به خدمت شریف انورالاوجودت....

مدتی است روانشناس قهاری شده ای دست من وبابا را به خوبی میخوانی وما مینشینیم پای درس های شما،

با زبان شیرین ودخترانه ات گاهی دلبری میکنی وما دیگر بدون آنکه دست خودمان باشد اطاعت میکنیم از خرده فرمایشاتتان....نه با گریه وبد اخمی ولجبازی که با کلمات شیرینی مثل خواهشا ،خواهش میکنم،لطفا،مگه منو دوست ندارین،با استدلال هایی عجبی در حد روییدن دو شاخ روی سرمان،درکت از اطراف بالا رفته ......

هر موقع میخواستیم برویم خانه پدرو مادر(پدری)چنان با اشتیاق بالا وپایین میپریدی که نگو اما حالا که نیستندبه هیچ وجه نمیتوانی جای خالیشان را تحمل کنی ومصرانه وبا خواهش میخواهی که به خانه اشان نرویم...ومیگی وقتی اومدن میریم...

.....................................................................................................................................

زنگ زده ایم اداره بابا

میگی:بابا چرا این قدر دیر میای؟

بابا:آخه دارم کار میکنم تا پول در بیارم واست همه چی بخرم

میگی:بابایی من این همه چیز دارم چیزی لازم ندارم دیگه

به این میگن از همه چیز گذشتن برای بابا

.......................................................................................................................................

یکی دوروزی بابا به دیار نصف جهان رفته بود برای پاره ای از امورات

دایی علی پیشمون بود وهرموقع میرفت بیرون برامون چیزی بخره ناراحت میشدی ومیگفتی نرو...و همش میگفتی نمیدونم چرا بابا شبها هم میره اداره ونمیاد،به محض اینکه بابا اومد ودایی میخواست بره به راحتی بدرقش کردی وگفتی خداحافظ دایی علی

به این میگن احساس امنیت

........................................................................................................................................

گاهی موقع قدم زدن های هراز گاهیمون میگی خسته شدم وبغلم کن ..وکافیه که من بگم خسته شدم اون وقت رنج راه را تحمل میکنی وبلافاصله میگی منو بزار زمین،وبعد نیم نگاهی میکنی ومیگی مامان دیگه خسته نیستی؟دستت درد نمیکنه؟وآن وقت است که دوست دارم بغلت کنم تا دم در خونه

به این میگن حس زیبای مادر دختری

...........................................................................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آلیز
2 آبان 94 15:13
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
ننه علي
5 آبان 94 11:54
سلام ،عزیزم ،عزاداریاتون قبول برعکس علی ما که اصلا خسته شدم و این حرفا حالیش نیست تا از در خونه میریم بیرون خط ونشون میکشه که بغلم میکنی هاااا
بابا و مامان
17 آبان 94 23:55
ماشالاه به نازی خانم شیرین زبون
هنرمند
18 آذر 94 15:37
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست
هنرمند
24 آذر 94 15:45
كاشكى پنجه من در شب گيسوى پر پيچ تو راهى مى جست چشم من چشمه ى زاينده ى اشك گونه ام بستر رود كاشكى همچو حبابى بر آب در نگاه تو رها مى شدم از بود و نبود ... .................سلام ...............وقت بخیر
آویزوووووووووون
11 اسفند 94 16:20
سلام صفورا جان خوبی؟ دختر گلت چطوره؟میبینم شمام مثل ما خیلی وقته ننوشتی هر جا هستی سلامت باشی
صفورا
پاسخ
سلام عروس خانم بلهنمیشه دل ودماغش نیست نمیدونم چرا