، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نازنین زهرای من

پیشنهادو.....ناز بانوی مامان

1393/4/16 2:35
نویسنده : صفورا
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم طبق معمول حالا تنها فرصتیه که میتونم  بهتون سر بزنم یعنی ساعت 2شب یا صبح یا هرچی ،خواب آلودآخه ناز گل من تو طول روز کلی از وقتمو میگیره  از طرفی شکر خدا مشغول چند تا کار هستم ،بنابراین سعادت با من یار نیست  تا بتونم همراهتون باشم بماند که 70 درصد این کارایی که خدمتتون عرض کردم مربوط به کار خونه و ناز دونس  خستهاما 30 درصدش مشغولیت های مورد علاقمه که همونطور که توی مطالب قبلی گفتم نوشتن با قلم روی کاغذیکی از اونهاست درسخوانالبته این وبلاگ اولین  تجربه من برای ورود به دنیای مجازیه  که چون از پیش تعیین شده نبوده  وبه قولی نو پاست هنوز جای کار داره اما قول میدم سرم که خلوت شد یه نظم حسابی بهش بدم وپربارش کنم

واما درباره عشق مامان وبابا باید بگم سوره توحید وکوثر و یاد گرفته و شعر آی بچه های قلقلی را دست وپاشکسته بلده و... ،راستی دختر ناز من یه کمکی باسوا ده .............تشویق

واما یه پیشنهاد:قوی

 مامانا  بیاین تجربه های[ تاپ]بچه داری از هر چیزی  که کمک میکنه به تربیت کوچولوهامون در اختیار هم بذاریم  ومامانایی که فکر میکنن واقعاواقعا بچه هاشون  یه توانایی خاص دارن  باهم در تماس باشن واطلاعاتشون را به اشتراک بذارن ولی سعی کنیم احساسات غلیظ مادرانه را کنار بذاریم واقع بینانه  نگاه کنیم عینکمثلا من فعلا فکر میکنم  ناز گل من باهوشه ولی تیز هوش یا نابغه نیست مگر اینکه خلافش ثابت بشه راضی

منتظرم ،منتظر باشین.....متنظر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)