، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

نازنین زهرای من

درد دلی با دخترم (امشب خیلی خیلی از تو معذرت میخوام)

1393/5/5 0:11
نویسنده : صفورا
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمام زندگی من به معنای واقعی

قبل از تعریف این ماجرا باید بگم تا زمانی که قراره تو بزرگ بشی گاهی ممکنه من یا تو از دست هم برنجیم دلشکسته ولی مهم اینکه بدونی مامان عاشق توئهمحبت اینکه میگم را خودم تازه 2 سال و2ماهه درک کردم راضیاز زمانی که قسمتی از وجودمو توی دستام گرفتم بغل یعنی تو رازیباتا قبل از این فقط از مامان خودم می شنیدم که تا مادر نشی  نمیدونی عشق مادری یعنی چی متفکرپس اصراری ندارم درک کنی  فقط ازم بپذیر تا بعدا متنظر

یک هفته ای میشه قراره تو بفهمی دستشویی جاییه که باید بری واسه جیش کردن بدبوولی خیلی مقاومت  میکنی تا نریکچل عصبانیمامان امشب نتونست خودشو کنترل کنه ومحکم زد روی پات  خیلی خیلی ناراحتمغمناک غمگینبرای تنبیه خودم موقع خوابت  که حدود 1ساعت طول کشید تو را روی شونه ام خوابوندم ولالا لالا گفتم وقتی چشمای نازتو بستیخواب آلود  یه عاله بوس روی صورت گلت نشوندمو  از تو وخالق تو عذر خواهی کردمبوس مامان قول میده دیگه تکرار نشه انشاالله تو هم دیگه اینقدر مامان را آزار نمیدی ومثل بقیه کارات  خوب و عالی جلو میری تشویق

ربنا هب لنا من ازواجنا وذریتا قرة اعین وجعلنا للمتقین اماما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

گهواره
5 مرداد 93 2:08
اشکال نداره مامانی! مادر دختری این چیزا پیش میاد!
صفورا
پاسخ
مرسی از همدردیتون