، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نازنین زهرای من

یه راز بزرگ

1393/5/5 3:59
نویسنده : صفورا
788 بازدید
اشتراک گذاری

ناز بانوی من سلام میخوام تو پست های جدید اتفاقاتی که از قلم افتاده وواست نگفتم بذارم چشمک

واما اولیش:

خانم گل یه چیزی بهت میگم تا برای امروز وهمیشت داشته باشی شک نکن ضرر نمیکنی،این شبا یی که گذشت اونقدر مهم بود که همه آدم بزرگامیدونن نمی تونن بفهمن چقدر بزرگه سوال،البته من فکر میکنم باورش واسه شما راحت تره واسه همین باهات در میون میذارم راضیاسمش شبای قدره  خدای مهربون خودش گفته اندازه 1000تاماه 1000 تا میدونی یعنییییییییی تقریبا 80 سال میدونی گل بانو یعنی چی متفکریعنی 1شبه میتونی  اندازه80 سال جلو بیافتی ،حالا حساب کن چند تا از این شبا را میتونی با چشمای قشنگت ببینی ؟زیباگیج شدی نازخاتون ؟هیپنوتیزمبله یکم ریاضیش زیاد شد،آسون تر بگم   شب های قدر خدا در آسمونشو باز میکنه تا یه عالمه فرشته بیان روی زمینفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشته  فرشتهاونقدر زیاد که باید مواظب باشی بالاشون لگد نشه منتظرن تا ما آدما از خدا چیزی بخوایم متنظرتا برسونن دست خدا ، پس زندگی من مواظب باش جانمونی تو این شلوغی نهخاتون راستی بزرگ بخواه به اندازه  بزرگی این شبا ،دعا کن واسه شبای قدر مامان تا بتونه خوب برگذار کنه  سکوت    راستی سوره قدر را بخونی بیشتر  متوجه این راز بزرگ میشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)