، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نازنین زهرای من

خدا مواظبم هست

1393/6/20 2:23
نویسنده : صفورا
550 بازدید
اشتراک گذاری

بچه که بودم پارک که میرفتیم  همه هم صدا میگفتیم تاب تاب عباسی خدا منو نندازی....همیشه با خودم میگفتم بابا ومامان که میگن خداخیلی  مهربونه...پس چرا بچه ها از خدا میخوان که اونارا نندازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟........

حالا برای نازنین زهرا شعر دیگه ای ساختم که با زبون شیرین کودکی  همیشه وهمیشه سوا رتاب اونو زمزمه میکنه....اما نه فریاد میزنه ......

تاب تاب  عباسی خدا چه قد تونازی

وقتی میام به بازی مراقب من هستی

    هیچ وقت منو نندازی

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

دریا دل
20 شهریور 93 7:23
سلام من دریا دل هستم خوبی ؟ وب جالبی داری. بهم افتخار نمیدی یه تک پا بیای به سایتم سر بزنی نترس لولو نداره کسیم قصد جونتو نمیکنه خخ بهم افتخار بده یه سر بزن دوست من شبکه اجتماعی فیس کمپ همین حالا ثبت نام کن تا لولو تور بخوره خخخ http://facecamp.ir این لینک دعوت نامه شخصی عزیز دلم http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359 لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir ثبت در وزارت ارشاد
دریا دل
20 شهریور 93 7:24
سلام من دریا دل هستم خوبی ؟ وب جالبی داری. بهم افتخار نمیدی یه تک پا بیای به سایتم سر بزنی نترس لولو نداره کسیم قصد جونتو نمیکنه خخ بهم افتخار بده یه سر بزن دوست من شبکه اجتماعی فیس کمپ همین حالا ثبت نام کن تا لولو تور بخوره خخخ http://facecamp.ir این لینک دعوت نامه شخصی عزیز دلم http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359 لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir ثبت در وزارت ارشاد سلام من دریا دل هستم خوبی ؟ وب جالبی داری. بهم افتخار نمیدی یه تک پا بیای به سایتم سر بزنی نترس لولو نداره کسیم قصد جونتو نمیکنه خخ بهم افتخار بده یه سر بزن دوست من شبکه اجتماعی فیس کمپ همین حالا ثبت نام کن تا لولو تور بخوره خخخ http://facecamp.ir این لینک دعوت نامه شخصی عزیز دلم http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359 لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir ثبت در وزارت ارشاد
مریم مامان دونه برفی
20 شهریور 93 9:11
آفرین صفورا جون با این ابتکار ت خواهر خدائی خوشم اومد. امید وارم خداوند مثل همیشه مراقب بچه هامون باشه. البته به نظر من منظور از خدا منو نندازی هم همین جمله اخر خودت بود که یعنی خداوندا مراقب ما باش تا هیچ وقت اتفاقی برامون نیافته.. این فقط نظر من بوداااا زهرای نازنین رو ببوسید .
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم گلم درسته معنی اون شعر هم همینه ولی فکر میکنم برای بچه ممکنه ایجاد ابهام کنه در واقع خواستم رفع ابهام کنمشما هم فرشته زمینیتونو یه ماچ گنده کنین
مامانِ بهار
20 شهریور 93 15:48
صفورا
پاسخ
مامان گل نسا
21 شهریور 93 0:12
سلام مرسی که اومدین بهمون سر زدین.مرسی دختر نازم!
صفورا
پاسخ
خواهش میشه،از شما هم ممنونیم که قدم رنجه کردین، قدمتون گل بارون
مامان سبا
21 شهریور 93 1:02
سلام.چرا از نی نی کوچولو تون عکس نذاشتین؟چه مامان خوبی که این همه به فکردخترش هست.خوشحالم که یه همسن دیگه به جمع دوستان سبا اضافه شد.ماخانوادگی خردادی هستیم.
صفورا
پاسخ
سلام خانم گل قدم رنجه کردین تشریف آوردینمتاسفانه هر کاری میکنم هیچ عکسیش آپلود نمیشه
گهواره
21 شهریور 93 3:33
چه جالب منم تقریبا همین شعر رو برای زینب ساختم!یعنی برای من فقط یه بیت بود بقیه شو از مال شما میخونم!
صفورا
پاسخ
ای جانم زینبپس زینب بانو شما را هم شاعر کرده
الهه مامان مبین
21 شهریور 93 14:34
سلام دوست عزیزم . ممنونم که بهمون سر زدید خوشحالمون کردید
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم شما هم لطف کردینبازم بیاین خوشحال میشیم
مامان سبا
22 شهریور 93 0:49
اگه عکسهاتون باگوشی هست میتونید بذارید تو این سایتهایی که فریم عکس کودک دارن خودش خود به خود حجم عکس رو کم میکنه.چند تا آدرس تو وبلاگ سبا هست.اگه با دوربین عکس گرفتین از قسمت پینت راحت حجم کم میشه.
صفورا
پاسخ
ممنون از راهنماییهای خوبتون انشاالله به زودی اقدام میشه
مامان گلشن
22 شهریور 93 10:31
چه شعر قشنگی مابا این شعر مهربونی خدا رو می تونیم به بچه ها نشون بدیم
صفورا
پاسخ
سلاااام مامان گلشن جونی بله من فکر میکنم توی این دوره سنی که نمیشه به بچه در مورد خدا توضیح داد بهترین روش استفاده از عبارت هایی مثل خدای ناز، خدای قشنگ ،خدای مهربون، خدای عزیزه
مامان آنیسا
22 شهریور 93 14:11
آفرین به این مامانی شاعر ... خیلی باحال بود خاله جون
صفورا
پاسخ
ممنون گل بانو
مامان مهراد
30 شهریور 93 10:10
خیلی زیبا شعر رو تغییر دادی صفورا جون..... خیلی خوشم اومد آفرین. نازنین زهرا خانوم خانوما رو ببوس
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم گل بانو همچنین شما ببوس شاه پسر رو
بانو
15 مهر 93 11:21
سلام خوبی ،زهرای نازنینت خوبه؟چه میکنی خواهر؟شعرت قشنگ بودم ولی من برای فاطمه جونم این جوری میخونم: تاب تاب همبازی خداجونم چه نازی دلم میخوادتوبازی به من نگا بندازی فکرمیکنم بچه های باهوش این دوره این روهم بپپرسن که چراتاتاب عباسی چه رایه نفردیگه نه البته این نظرمن وململه مامانه درکل خوب مینویسی مثل دوران دانشگاه راستی بروبچ کسی به وبلاگت سرزده؟
صفورا
پاسخ
سلام بانوی گل،ممنون خوبیم شما ومتعلقات چطورین؟نازنین فاطمه شما چطوره؟بله این شعرو که نوشتی توی وبلاگ مدرسه مامانا دیدم وخیلی به نظرم جالب بود....اما دیگه دیر شده بود ...چون خانم گل دیگه میگفت :تاب تاب عباسی...اما گاهی هم خودم میگم همبازیاز برو بچ دانشگاه هم کسی نمیدونه این خونه رو دارم یعنی پیش نیومده تا بگم...گل دختریو ببوسراستی یه خونه بساز اینجا لطفا
بانو
17 مهر 93 15:36
سلام عزیزه،خوبی؟یواشکی دخملم دارم مینویسم این قدسرم شلوغه که فقط میرسم بیام به وبلاگت سربزنم وقتی جیگرمامان بیداره که کل وقتم دراختیارایشونه البته اگه پایین نباشه وقتی خوابه چهارتادست قرض میکنم برای کارای خودم،خونه،.....ماجرایی است این بچه داری ماتازه بچه دارهاخواهرراستی بچه مریم اخرای دی میادبازم بهت سرمیزنم توازهمه بهترمینویسی فعلافی امان اللهراستی کتاب های آقای عباسی ولده(من دیگرما)راحتمابخرخیلی باحاله روانشناسی دینی است ازنوع خودش قربونت برم راستی شعرم هم مال درگاه پیامک یاب بودکه عهدتیرکمون دیدم
صفورا
پاسخ
سلام بانو جان با این اوصاف بچه بعدیت پسرهاین کتابو که گفتی مال روانشناسی دینی کودکانه؟...من فعلا حجت الاسلام تراشیونو از اینترنت دنبال میکنم..وکودک متعادل وبلاگ محمود سلطانی ...اینم میرم دنبالش حتمافاطمه جانو از طرف من یه بوس گنده کن ....راستی خیلی دلم میخواد مریمو وصفورا راببینم ....سلام مخصوص ومبسوط بهشون برسون ....
بانو
18 مهر 93 21:08
سلام ازجنس یواشکی طبق معمول دختری ماخواب میباشن وبنده دست به کیبردشدم آقای عباسی همون کارشناس گلبرگه که استادجامعه الزهرابخش بین الملل هستن البته این روبگم که من کتاب درحوزه روانشناسی زیادخوندم که کتاب های ایشون کم نظیر یاشایدبی نظیراست هرنکته روانشناسی که اشاره کرده زیرنویسش حدیث ازمعصومین گفته خوب چی ازاین بهترامسال دعای عرفه راکه خوندم به امام حسین گفتم کاشکی بودیدومایه عالمه سوالمان رامیپرسیدیم چه جفایی به ماکردن وکلابه انسان هاکه نذاشتن تاریخ شماروزانه ثبت بشه ازریزودرشت کارهای معصوم،بچه داری ،شوهرداری،تربیت فرزندویه عالمه سوال رنگی که توی ذهن من دورمیره البته امام عصر(عج)هستن ولطف دارن به هرکس که طالب آب باشه ولی درک نفس یک معصوم کجاوماکجاهرروزکه میگذره باخودم میگم کاش زمان حضرت فاطمه بودم وکلی سوال درموردهمه چی ازجمله بچه ازشون میکردم البته الان یه نکته ای به ذهنم اومدحیات وممات اون عزیزان بهترازجان فرقی نداره پس یافاطمه (س)بسم الله تسمعون کلامی وترودون سلامی بانوی پهلوشکسته مگرمیتوان پهلوی توبودونشکست صل الله علیک یابنت رسول اللهنمیدونم چی شدازپاکدامن عالمین نوشتم،قربون یو
صفورا
پاسخ
توصیف وتفسیر دلچسبی بود..............وتفکر برانگیز...........بانو قسمت میدم به همون بانوی دو عالم واسه دخمری ما هم کنار فاطمه خودت بهترین ها را بخواه ...خیلی جلویی توی توسل وتمسک خوش به حالت