، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرای من

باز هم سقوط

1393/5/20 2:58
نویسنده : صفورا
704 بازدید
اشتراک گذاری

انالله وانااله راجعون

به همه بازماندگان  سانحه هوایی تسلیت میگم به واقع مصیبت دردآور وبزرگیه نمی دونم چطور ناراحتی قلبیم راابراز کنم


امروز دختر2ساله من با دیدن اخبار وبچه ای که سوخته بودبارهاوبارها ازم  پرسید هواپیما چی شده بود؟ اوخ شده بود ؟وهر جوابی دادم قانع نشد آخه چی بگم به بچه 2ساله؟باهمین سوال خوابش بردوباسکوتی معنادار ............

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

رزا
21 مرداد 93 15:16
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
مامان زهرا
21 مرداد 93 19:53
واقعا ناراحت کننده است
صفورا
پاسخ
من که ازاین جور رفتن واهمه دارم واقعا اسف باره