، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرای من

داستانک های دخترم1....

1393/6/24 18:35
نویسنده : صفورا
746 بازدید
اشتراک گذاری

 .. دختر 3ساله همسایه اسباب بازیت را پرت میکند ....بابا اخمش میکند...(بابا هر موقع با توشیر بازی میکند اخم هایش را در هم میکشد ودنبال تو میدود وتو غرق در شادی میدوی)....نگاهی به دختر همسایه

میاندازی و...نگاهی به بابایی....ریز میخندی  ومیگی بابایی شیر نیست که ....باباییه ....:goldy17:دخترک نگاهی به من می اندازد  اسباب بازی  که در دست دارد گوشه ای می اندازد وبا کمال

بیخیالی رو به  من میگوید....کاری نداری ؟خدافس...    نگاهت پر از مرام زیبای کودکانه بود.....(1)


(1)سابقه دختر همساده در این زمینه ها بسی خراب  است


.......دارم ظرف های ظهر را میشویم.....میگی:مامان...مامان.....میگم :جان مامان.....میگی بیا موش موشک بازی......لحنم را عوض میکنم ومیگویم :دستم بنده کمی به دستهایم خیره میشوی نه به دستات بند

نیست که... عصر است داری تلویزیون نگاه میکنی....دخترم دستمال کاغذیو بده........نیم نگاهی میاندازی ومیگی:دستم  بنده......(جاش بود جواب خودتو میدادم)


کمی نگاهم میکنی......بیشتر از کمی .....باز هم......میگی :مامان تو خیلی مهربونی.....غوغایی میشود در دلم....Valentine rain hearts.


....یک بند از من میخواهی که با تو بازی کنم ....یک ریز  مامان   مامان میگی ،کلافه میشوم....میگم:کچلم کردی....به سرم نگاه میکنی.....مصمم میگویی نه تو مو

 

داری....راست میگی من مو دارم        

 


 .....رستوران سنتی  میریم ...بوی قورمه سبزی  میاد....میگم چی میخوری مامان....کمی صبر میکنی  ومیگی :قمه  شبژیخوشمزه ....اون روز غذای سر آشپز همین بود .....با هم به پارک مخصوص محوطه 

 

ملاصدرا میریم...با بابایی میری طرف یه سرسره آخر ه پارک، سر میخوری وبا کلی ذوق  میای پایین.خنده...واااااااااااااااااای تمام لباسات پره خاکه  ....با ناراحتی  لباستو نشون میدم...لباساتو نگاه  میکنی 

 

ومیگی:.....امکان نداره سوار این سرسره بشم    ......   قه قهه  قه قهه  قه قههتعجب

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان محمد مهدی
25 شهریور 93 21:54
عزیزم کلی ذوق کردم برا شیرین کاریاش پیش ما هم بیاین
صفورا
پاسخ
ممنون مامان گل اما آدرس یادتون رفت دوباره اومدین آدرس فراموش نشه
مامان گلشن
26 شهریور 93 11:21
خداحفظش کنه واست . . . واقعا ادم درمقابل سوالات این بچه ها کم مییاره
صفورا
پاسخ
ممنون بله بادختر طلا ماجراهایی داریم
مامان گلشن
27 شهریور 93 12:20
این سوال ها اینقدر جالب و زیاد هستند که ما نمیدونیم چی جوابشون رو بدیم
صفورا
پاسخ
گاهی دقیقا این شکلیا میشم
بابا و مامان
28 شهریور 93 3:55
قربونت بشم شیرین زبونم مامان جونم لینگتون کردم
صفورا
پاسخ
ممنون یاسمن ومحمد پارسا شما هم خوش اومدین به وب ما
مریم مامان دونه برفی
29 شهریور 93 11:53
خدا بهتون ببخشه ماشاءا..و لاحول ولا قوه الا بالله دختر گل خاله چه زبون میریزه .. قربونش برم.
صفورا
پاسخ
ممنون مامان امیر علی ،خدا بلبل شما را هم حفظ کنه
مامان مهراد
30 شهریور 93 9:59
واقعا ما با بیست و خورده ای سال سن در مقابل این بچه های فسقلی کم میاریم... خدا شیرین زبون خونتون رو براتون نگه داره......
صفورا
پاسخ
بله بعضی موقع ها دوست دارم همه کارای خونه را بذارم زمین وفقط به حرفهای دختری گوش کنم وجواب بدم وهمچنین گ پسر شما نور چشمتون بشه
مريم مامان آتريسا
1 مهر 93 14:42
سلام خانومي ممنون كه منو به وبلاگتون دعوت كرديد خوشحال ميشم لينكم كنيد شما هم لينكي
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم حتما با افتخار البته این آدرسی که زدین باز نمیشهاگه اومدین آدرستونو درست کنید ممنون میشم
مامان زکریا
1 مهر 93 21:41
چه دنیای پاک و زیبایی دارند این دردانه ها که واقعیت را اینقدر صادقانه به زبان می رانند انگار هر روز درس زندگی به ما می دهند فقط اشکال کارشان این است که سرما خیلی شلوغ است و دایم از کلاس درسشان جیم می زنیم!!!!!!!
صفورا
پاسخ
و جالب اینه که سر هیچ کلاس درسی مثل این نمیشود چیز یاد گرفت...خیلی مواقع نا خواسته جای منو دخترم عوض میشه
مامان حدیث
2 مهر 93 6:55
سلام ممنون از حضورتون شما هم لینک شدین امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
صفورا
پاسخ
خواهش میکنم خانم،انشااالله
مامان روژینا
2 مهر 93 9:54
سلام صفورا جونخوشحال شدم بهمون سر زدیاز تعاریفت پیداس دختر ناز و شیرین زبونی داریخدا حفظش کنه براتعزیزم با افتخار لینک شدیبازم سر بزن بهمونبوس برای مادر دختری دوست داشتنی
صفورا
پاسخ
ممنون ریحانه جون شما هم به جمع دوستای ما اضافه شدین
مامانِ بهار
3 مهر 93 9:16
عزیزمممممممممممممممممم
صفورا
پاسخ
مامان علی
6 مهر 93 9:14
سلامممنون که به ما سر زدین،وبلاگت خیلی خاص و زیباست، امیدوارم این کوچولوی شیرین زبونم همیشه شاد باشه
صفورا
پاسخ
سلام مامان گل وممنون از اینکه لینک کردین شما هم با افتخار لینک شدین
مامانی وبابایی
6 مهر 93 17:53
عزیزم شیرین زبون
صفورا
پاسخ
گهواره
7 مهر 93 1:13
شیرین زبووووووووووووووون!
صفورا
پاسخ
مامان زکریا
16 مهر 93 21:25
سلام ایقدر این پست رو دوست دارم و اومدم و دوباره خوندمش
صفورا
پاسخ
قابل شما را نداره خانم گل
مامانی(برای دخترم زهرا)
24 مهر 93 11:43
ماشاا عزیزم چه حرفای بامزه ای خدا برات حفظش کنه
صفورا
پاسخ
مرسی مامان زهرا دختره وزبونش