، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرای من

همیشه روزت مبارک

1394/1/23 13:50
نویسنده : صفورا
743 بازدید
اشتراک گذاری

 

هنوز یادم هست اشکهایت را روبروی دفتر مدرسه که بی اختیار جاری شد برای اینکه اسمم را توی کلاس خانم جهانبخش بهترین معلم چهارم دبستان وارد کنند...یادم هست لباس صورتی توری را که فقط به خاطر دل من برایم سفارش دادی وچه کیفی داشت چرخ زدن با چین های پر دامن...دست های جوان وزیبایت را که زیر چادر مشکیت میگرفتم وآرامشی که داشت هنوز خاطرم هست...مهربانم هنوز

یادم هست چشمهای نگرانت را که پشت خنده ات قایم کرده بودی وقتی قراربود امتحان ورودی مدرسه خدیجه کبری را بدهم وذوقت را دیدم وقتی در آغوشم کشیدی وبلندم کردی تا اسمم را روی شیشه بخوانم...

خواسته های عجیب وغریب دوران نوجوانیم یادت هست؟من که صبرت را یادم نرفته ....

گل یاس من نمی فهمیدم حست را وقتی  قدکشیده بودم ونگاهم میکردی وقربان صدقه ام میرفتی ...

نمیدانستم چرا وقتی قرار بود خواستگار بیاید رنگت مهتابی میشد وانگار شما از من دلهره ات بیشتر بود وبازبه خاطر من لبخند روی صورتت گل میکرد..

بانوی صبورم من حالا هم نگرانی هایت را میبینم وبا کمال بیخیالی میگویم چه خوب که مادر هست...

وشرمگینم به خاطر آنچه که باید بودم ونبودم ....

جایی خواندم که این که میگویند بهشت زیر پای مادر است یعنی بهشت را باید از زیر پای مادر پیدا کرد یعنی قفل بهشت زیر پای اوست یعنی دنیا وآخرت زیر قدوم پر برکت اوست ...میشود این بار بهشت را به بهانه نصیب من کنی؟به بهانه اینکه شما مادری ومن دختر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مادرم همیشه روزت مبارک

 از راه دور دستانتان را میبوسم

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان راحله
23 فروردین 94 15:16
ان شالله خدا سایه شون رو بالای سرتون حفظ کنه
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزمبرای شما هم
مامان بانو
24 فروردین 94 0:58
مابچه هابعضی وقتایادمون میره که چه خون دل هاخورده شده تامابزرگ شیم،واسه خودمون کسی بشیم ،یادمون رفته ومیره که پدر ومادرامون برای بزرگ شدنمون جونیشون رادادن..........امیدوارم تاهستن قدر شون روبدونیم ......خوشبختی یعنی اینکه قلب پدرومادرت هنوزمیتپه....ازالان تاقیامت روزمادرمبارک....مادرم روزت مبارک .....برتوهم مبارک صفورامادر......
صفورا
پاسخ
بانویی من که شرمندشونمیعنی حالا باید کنارشون بشم وباعث آرامششون اما....
تاپ
24 فروردین 94 9:27
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان مهری
24 فروردین 94 13:53
وای دو تا چشم داشتم دو تا چشم و یه عینک هم غرض کردم و بارها این پست رو خوندم. خیلی زیبا بود. من هم همیشه میترسم . میترسم که خدای نکرده حسرت یه کارهایی رو که میتونستم بکنم و نکردم رو بخورم. امیدوارم سایه مادرت همیشه همیشه بالای سرت باشه.
صفورا
پاسخ
ممنون مهری جونمن که مطمئنم اونطور که باید براشون نبودم
kosar
24 فروردین 94 15:40
سلام خاله خوشحال میشوم بهم سربزنید!!!
مامان ریحانه
25 فروردین 94 13:42
صفورا جون قلمت حرف نداره خیلی زیبا می نگاری از خوندن پستت اشک تو چشام جمع شد انشالله که سایه ی فرشته ی مهربون زندگیت سالیان سال بر سرت باقی بمونه
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم....فکر نمیکنم این طوریا که میگین باشهممنون از دعای دلنشینت
گهواره
27 فروردین 94 2:14
کاشکی منم از لحظاتی از زندگیم رو خوب میفهمیدم...از یه جاهاییش توی ذهنم عکس مینداختم تا هیچ وقت یادم نره... مثل چهره مادرم وقتی توی بخش زایمان منو دید...برای اولین بار بعداز به دنیا اومدنه دخترم... چهره مادرم وقتی که داشتم نقش همسری رو قبول میکردم و اون بین خوف و رجا بود.. وهزارتا لحظه دیگه...از بچه گیام که اصلا هیچی یادم نمیاد... خوش به حالت... روز خودتم با یکم تاخیر مبارک خواهر!
صفورا
پاسخ
چه لحظات قشنگیو دختر تجسم کردی ...عزیزم این همه عکس قشنگ داری که....سر فرصت اگه اجازه بدی این قسمت ها را هم اضافه میکنم چون واقعا دلچسبند
مامان منصوره
27 فروردین 94 2:27
پست زیبایی بود لذت بردم از خوندنش .انشالله همیشه سلامت باشند مادرا.
صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم چشماتون زیبا میخونه ...ودلت زیبا درک میکنه ...همچنین شما منصوره جون
فاطمه ی محمد
27 فروردین 94 13:38
به نام خدا سلام صفورا جان از اینکه نمی تونم فداکاری هایِ مادرم رو هر لحظه و ثانیه جلویِ چشمم بیارم عذاب وجدان دارم!
صفورا
پاسخ
سلام عزیزم... یادآوری کردن یا نکردن تاثیری توی ماهیت فداکاری های مامان ها نداره....اصل احترام وسپاسگذاریه که به شخصه توش لنگ میزنم ...دوست دارم اونی باشم که باید اماوقت عمل که میشه ...
ĸoѕαr
28 فروردین 94 14:35
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مریم مامان دونه برفی
1 اردیبهشت 94 10:49
سلام عزیز مهربان سایه این مهربانو بر سرتان مستدام باد.
صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ...خوشحالم سرزدی بهمون
مامان زکریا
8 خرداد 94 11:22
سلام عزیزم خیلی دیر اومدم این پست رو بخونم ولی هر روز روز مادره پس روزت مبارک عزیزم و سایه پر مهر مادرتون مستدام
صفورا
پاسخ
سلام به روی ماهتون اتفاقا متعجب بودم که چرا نیستین؟ ممنون گلم برای شما هم مبارک کربلایی بانو